REKLAMASJON           

Ved kjøp i nettbutikk har du vanlig reklamasjonsrett etter forbrukerkjøpsloven. Forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å klage på et produkt innen to år, forutsatt at produktet var feil på leveringstidspunktet. Dersom varen er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år utvides reklamasjonsfristen til 5 år. En feil som eksisterte på leveringstidspunktet trenger ikke vises umiddelbart. Dersom du oppdager en feil eller mangel på din vare, ber vi om at du sender inn din reklamasjon så snart du oppdager feilen, og senest innen 2 måneder. Reklamasjonsretten gjelder kun varer som er kjøpt av privatpersoner og er brukt til privat bruk. Reklamasjonsretten gjelder ikke skader på produkter som har oppstått ved utilstrekkelig vedlikehold, normal slitasje, selvpåført skade eller når produktet ble brukt på en måte det ikke er beregnet til.

RETUR

Du angrer på ditt kjøp og ønsker å returnere varen.Du er selv ansvarlig for returkostnaden. Etter du har mottatt produktet har du 14 dagers returrett.Ønsker du å benytte deg av din returrett kan du kontakte vår kundeservice på [email protected] eller kontakt oss via returskjema på nettsiden.Har du ikke anledning til å returnere ditt produkt selv er Ekshome behjelpelig med å arrangere henting av varen hos deg etter avtalt pris fra fraktselskap. Etterfølgende blir fraktkostnadene trukket fra din refusjon.  Du har selv ansvar for varen frem til den har ankommet vårt lager. Om varen har skade, har vært synlig brukt og/eller mangler originalemballasje, vil det påløpe gebyr.  

KUNDESERVICE

Vi har valgt først og fremst å fokusere på mail. Selvsagt ringer vi deg opp om du heller ønsker å prate med vår support.